Uğur Çelik - DoktorTakvimi.com Akademik Yayınlar - Uzm. Dr. Uğur Çelik

Akademik Yayınlar

Uzmanlık Tezi

Alerjik Rinitli Hastalarda Alerjen Duyarlılıklarının Araştırılması, Uludağ Üniversitesi 2013

Tez danışmanı: Doç. Dr. Yakup Canıtez

Uluslararası Yayınlar

1. Yakup Canitez, Sukru Cekic, Ugur Celik, Abdulkadir Kocak, Nihat Sapan Health-care conditions in elementary schools and teachers’ knowledge of childhood asthma. Paediatrics and International Child Health 2014 VOL. 000 NO. 000

Ulusal Yayınlar

1. Çelebi S, Aydın L, Hacımustafaoğlu M, Çelik U, Çakır D, Emir BE, Çetin M. Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi’ne Kene Tutunması ile Başvuran Çocuk Olgularının Değerlendirilmesi. J. Pediatr Inf 2010;4: 133-7
  2. Bozdemir ŞE, Çelebi S, Hacımustafaoğlu M, Çakır D, Aygün FD, Çelik U, Sincar Ş, Özdener M. Tüberküloz Menenjitli Olguların Değerlendirilmesi. J. Pediatr Inf 2011;5: 91-5

Ulusal Kongre Bildirileri

1. Çelik U, Uysal F, Bostan ÖM. Kearn-Sayre Sendromlu Bir Olgu Sunumu. 8. Uludağ Pediatri Kış Kongresi, BURSA 2012
  2. Çelik U, Uysal F, Bostan ÖM. Hiperlipidemi ve dilate kardiyomyopati birlikteliği olan bir olgu sunumu. 8. Uludağ Pediatri Kış Kongresi, BURSA 2012
  3. Bozdemir ŞE, Çelebi S, Hacımustafaoğlu M, Çakır D, Aygün FD, Özdener M, Çelik U, Sincar Ş. Tüberküloz Lenfadenitli Olgularımız. 7. Çocuk Enfeksiyon Hastalıkları Kongresi, Antalya 2011.
  4. Bozdemir ŞE, Çelebi S, Hacımustafaoğlu M, Çakır D, Aygün FD, Sincar Ş, Özdener M, Çelik U. Genitoüriner SistemTüberkülozlu Olgularımız. 7. Çocuk Enfeksiyon Hastalıkları Kongresi, Antalya 2011.

Çocuk Hastalıkları Doktoru

Doktor ziyareti Eğlenceli olabilir!

Bazı efsaneleri kıralım ve çocukların doktorlarla rahat olmasına yardımcı olalım.